“ Positief tot het laatst “

16 juni 2018 - Palvelichem, India

“ Positief tot het laatst “

Lieve lezers,

rouwkaart Inge

Namens de familie plaats ik de rouwadvertentie van Inge op de blog. De belangstelling voor Inge was hartverwarmend en als “ lieve lezer “ zijn er al vele reacties geplaatst. Er is nog een mogelijkheid om een woord van troost of herinnering aan Inge op de blog te zetten.

Van Inge haar blog wordt een boekje gemaakt zodat de herinnering blijft bestaan.

1. Jeroen oppers:
    16 juni 2018
    Gecondoleerd met dit grote verlies.veel sterkte voor de nabestaande
  2. Margo ter halle:
    16 juni 2018
    Heel veel sterkte allemaal met het grote verlies💋
  3. Bianca Braakhuis:
    Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte samen. Bianca Braakhuis
  4. Jolanda cas en Herman en mama scheve:
    Rust zacht lieve Inge. Je blijft altijd in ons hart❤🙏
  5. Lia de Roo:
    Rust zacht Inge!
    Gecondoleerd met dit grote verlies! Heel veel sterkte allemaal!
  6. Ans Teutelink:
    16 juni 2018
    Gecondoleerd met het verlies van Inge voor allen die haar dierbaar waren. Lieve Inge, een goede reis en misschien tot ziens!
  7. Henk en Greta Witzand:
    16 juni 2018
    Rust zacht Inge,Erik en Fam gecondoleerd en heel veel sterkte.
  8. Karim:
    16 juni 2018
    My heartfelt condolences for this loss. May you all find strength in prayers and good memories to overcome these difficult times. May inge’s Soul rest in eternal peace.
    With deepest sympathy
  9. Danielle:
    16 juni 2018
    Rust zacht Inge. Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
    Lieve groet, Daniëlle ( vroegere buren irisstraat 17)
  10. Jaire van Sloten:
    16 juni 2018
    Lieve Inge je hebt alles gegeven wat je in je had helaas helaas kwam het op het verkeerde moment. Wens je een goede reis en de fam olie heel veel sterkte en kracht en Karin. Fijn dat je toch de gelegenheid gekregen heb om naar je tweeling zus mocht gaan lieve schat. Leef met je mee heel veel liefs van Jaire 💋💋💋💫❤️🥀
  11. Celine:
    16 juni 2018
    Lieve Inge, rust zacht. Ik ga onze gesprekken en je wijsheden missen. Wat was je een sterke en stoere vrouw en een hele fijne collega!
    Xx Celine
  12. Anja Van Hengel-Grothues:
    16 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
  13. Wilma bouius:
    Gecondoleerd
    En heel veel sterkte met dit grote verlies
  14. Annelies Letteboer.:
    16 juni 2018
    Bijna altijd heb ik voor iedereen een eerlijk en welgemeend woordje.
    Helaas ben ik dit keer sprakeloos.
    Lieve Inge, alles heb jij gegeven; alles heb jij geprobeerd.
    Maar helaas was deze ziekte jou de baas.
    Respect voor jouw
    energie, vechtlust en geloof in een goede afloop.
    Heel veel sterkte voor Erik, Timo en Bob. Zij zullen nu de kracht voelen, die jij aan hen doorgaf!
    Ook diep respect voor Karin, die jou zó steunde, vergezelde en alles zo intens "mooi" verwoorde.
    En tevens heel veel sterkte voor pa en ma en je broer. Jij mocht hun toch niet eerder ontvallen??
    Het aardse leven heeft vaak heel andere plannen met ons voor .....
    INGE, ...... je was een GEWELDIG mooi en lief mens!!!! Jij blijft voor menigeen een voorbeeld!!
    Bedankt en een goede reis naar de HEMEL !!!
  15. Thea Slot:
    16 juni 2018
    Lieve Inge, gevochten, respect, harde werkster, no nonsens, recht door zee naar de klanten, dat zijn de woorden als ik aan jou denk, je was een fijne collega om mee samen te werken. Rust zacht lieve Inge. XX Thea.
  16. Rob Berkenbosch:
    16 juni 2018
    Gecondoleerd met het verlies je vrouw en jullie mams.
    Ik heb de blog een beetje gevolgd...ik ben een oud collega van de Edah-Bornsestraat...ze was een ontzettend spontane en lieve meid...heel veel plezier met haar gehad...
    Sterkte voor jullie allemaal!!!
  17. Pascal Weustink:
    17 juni 2018
    Gecondoleerd met dit groot verlies heel veel sterkte
  18. Johan van Stipriaan:
    17 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst allemaal in deze moeilijke periode.
  19. Katie Nijhoff:
    17 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte aan familie en vrienden.
  20. Sieta Carsouw:
    18 juni 2018
    Lieve Inge, je gestreden tot het laatst maar deze vreselijke ziekte helaas niet overwinnen..... Rust zacht....heel sterkte gewenst voor Erik, Timo , Bob en overige familie.
  21. Chantal schepers:
    19 juni 2018
    Lieve inge we zullen je missen
  22. Monique Ruhof - ter Halle:
    20 juni 2018
    Gecondoleerd veel sterkte voor de familie met het verwerken van dit verlies
    Monique Ruhof- ter Halle
  23. Willem gort:
    27 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst de komende tijd
  24. Een klant die jou en je familie en vrienden alle goeds toewenst:
    29 juni 2018
    Hoorde zonet in de supermarkt van een oud-collega van Inge over haar heengaan.
    Als vaste klant van de supermarkten waar Inge werkte wens ik de nabestaanden heel veel liefde, licht en sterkte en Inge heel veel liefde en licht waar je nu bent <3