AFSCHEID

9 juni 2018 - Palvelichem, India

Lieve lezers,

Zoals jullie al hebben kunnen lezen ging het de laatste weken steeds iets minder goed met Inge. We dachten dat het kwam door de zware medicijnen en de eierstokken die eruit moesten. Doordat ze niet meer kon eten en drinken zonder een opgezette buik te krijgen en pijn had, is ze opgenomen in een internationaal ziekenhuis in Calicut. Ze hebben daar een echo en een scan gemaakt waaruit bleek dat er een vernauwing zat. Duidelijk was ook dat de tumor op de darm was toegenomen. Inge kreeg vocht toegediend en knapte weer op en was goed aanspreekbaar. Ze wilde graag naar huis om hier vervolgens geopereerd te kunnen worden. Hoopvol ging ze dus het onderzoek in. De artsen wilden proberen de vernauwing tijdens het onderzoek op te lossen zodat ze weer op kon knappen en de reis naar huis aan zou kunnen. Tijdens het onderzoek is er echter een complicatie opgetreden die totaal niet voorzien was en hier is Inge helaas niet goed uitgekomen. Een paar uur later moesten we  onverwachts afscheid nemen van Inge.

Iedereen die Inge kent weet dat het bij haar alles of niets was, Inge wilde geen lijdensweg maar had zeker nog afscheid willen nemen van haar jongens. Helaas is dit niet meer gelukt en is de kanker haar de baas geworden. Inge was gelukkig niet alleen in India en Eric blijft nu bij haar om er voor te zorgen dat ze gerepatrieerd wordt naar huis en ook haar persoonlijke spulletjes weer thuiskomen.

Eric krijgt nu steun van de AYV en Richard en ik proberen zondag naar hem toe te gaan in India.

Namens Eric, Bob en Timo wil ik iedereen bedanken die Inge hierin gesteund hebben. Het betekende enorm veel voor Inge. Inge was altijd zo blij van alle lieve en opbeurende woorden.

Ze heeft gevochten voor wat ze waard was en rust nu in vrede.

1. Melanie:
    9 juni 2018
    Dapper gevochten...en toch zo plotseling..ik wens de familie en vrienden enorm veel sterkte toe!!😢
  2. Jennie:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en ik wens jullie heel veel kracht en sterkte bij het verwerken van dit enorme verlies.
  3. Natasja Vd velden:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd Eric Timo en Bob met het verlies van jullie lieve vrouw en moeder en heel veel sterkte gewenst voor jullie en alle familie en vrienden.
  4. Rita Poelman:
    9 juni 2018
    Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
  5. Rob lamers:
    9 juni 2018
    Gecondeleerd en heel veel sterkte
    Rob Inge en Rob
  6. Lia de Roo:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte allemaal!! Geen woorden voor!! 😢
  7. Brenda Schalken:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd, wat vreselijk nieuws.....wens jullie erg veel sterkte samen.
  8. Janette:
    9 juni 2018
    Wat een vreselijk nieuws en een grote leegte die ze achterlaat.
    Lieve Karin en familie, we wensen jullie alle kracht en sterkte toe. In gedachten zijn we bij jullie😘
  9. Fennie kuiper:
    9 juni 2018
    Inge was een hele lieve vrouw die ik nooit zal vergeten Het bericht slaat in als een bom. Ik wil de familie en vrienden heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.
  10. Gerrie en Johan:
    Geen woorden voor!
    Heel veel sterkte allemaal.
  11. Amanda:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd met dit verlies. Wat verschrikkelijk, geen woorden voor! Heel veel sterkte allen de komende tijd.
  12. Ans Teutelink:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd voor jullie allemaal met het verlies van Inge. Weet hier even niets op te zeggen. Heel veel sterkte.
  13. Danique Spataro:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd, heel veel sterkte en kracht toegewenst. 🌹
  14. Ina:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd allemaal met het enorme verlies van Inge. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor nu en in de toekomst
  15. Chantal:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd allemaal met het immens verdrietige verlies. Heel veel sterkte aan jullie gewenst.
  16. Celine:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd met het verlies van Inge.
    Heel veel sterkte de komende tijd.🌹
  17. Uranda Meijer-kievits:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd. Ben helemaal spraakeloos.
  18. Irma Kremer:
    9 juni 2018
    Wat een verlies! Hier zijn geen woorden voor. Eric Timo Bob en verdere fam gecondoleerd en heel veel sterkte.
  19. Astrid Mensink:
    9 juni 2018
    Lieve Inge; wat heb jij gevochten....wat een kracht heb jij laten zien.... ongelofelijk zoals jij deze hoopvolleweg bent aangegaan! Respect🙏🏻
    We zijn ervan overtuigd dat jouw energie zal blijven....
    Heel veel sterkte aan iedereen die dicht bij jou staan; Eric, Timo en Bob en de rest van de familie!
    Xxx Johan en Astrid
  20. Margo ter halle:
    9 juni 2018
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal,😘
  21. Frouk:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd allemaal met het verlies van Jullie dierbare Inge en wens jullie allemaal heel veel sterkte voor nu en de komende tijd 😘
  22. Jennie drosten:
    9 juni 2018
    Ik wil jullie allemaal heel veel sterke wensen
  23. Jeannette:
    9 juni 2018
    Wat een verdrietig nieuws en wat een groot gemis 😢. Heel veel sterkte met dit zware verlies.
  24. Jacqueline:
    9 juni 2018
    Daar kun je alleen maar heel stil van worden... veel sterkte allemaal!
  25. Herbert Bikker:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd jullie hebben gevochten voor alles maar het mocht niet zo zijn.
    Sterkte gewenst voor iedereen..
    Herbert en Marie
  26. Brigit:
    9 juni 2018
    Geen woorden voor gecondoleerd en heelveel sterkte.
  27. Nicole:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd!!
  28. Sandra:
    9 juni 2018
    Lieve Karin en Fam, gecondoleerd en heel veel sterkte!!
  29. Annette:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte allemaal.
  30. Marielle:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en allemaal heel veel sterkte 😢
  31. Jannie doldersum:
    Gecondoleerd en veel sterkte ERIK TIMO EN BOB
  32. José Znagui Hassani-Doorman:
    9 juni 2018
    Verdrietig zijn wij door dit bericht. We hadden veel bewondering voor het optimisme en de kracht die Inge liet zien. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden en vrienden ⚘
    Marian en José
  33. Els Brager:
    9 juni 2018
    Niet te bevatten , zo’n pracht mens te moeten missen. Alle dierbaren heel veel kracht bij het verwerken van dit grote verlies.
  34. Marthijn:
    9 juni 2018
    Heb hier ook geen woorden voor.. Ga je heel erg missen lieve Inge.. Eric, Timo, BOB en de rest van haar familie heel veel sterkte de komende dagen.
  35. Deborah kuipers:
    Geen woorden voor 😢

Gecondoleerd en heel veel sterkte allemaal.
    Wat zal ze gemist worden 💕
  36. Izeta de Feber:
    Gecondoleerd veel sterkte Erik Timo en Bob
    Rust in vrede lieve Inge
    We zullen je allemaal heel erg missen
  37. Johan en hermien:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en veel sterkte Erik weet even niet meer wat te zeggen dapper zijn jullie veel sterkte de hele fam. xxx
  38. Gerry:
    Lieve Karin en familie,
    Gecondoleerd met dit grote verlies! Het is niet te bevatten! Afscheid moeten nemen van je lieve tweelingzus, zo zwaar!
    Heel veel sterkte lieve Karin en familie en in het bijzonder Erik, Timo en Bob! We leven heel erg met jullie mee!
    Dikke knuffel en veel liefs van ons,
    Harry & Gerry
  39. Petra Radstake:
  40. Anja Van Hengel-Grothues:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte.
  41. Judith Dollekamp:
    9 juni 2018
    Ik ben er stil van... Heel veel sterkte voor jullie allemaal
    Liefs, Judith
  42. Chantal schepers:
  43. Thea Slot:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd met dit verschrikkelijke nieuws, dit komt hard aan.........wens jullie heel veel sterkte samen.🌹
  44. Jet:
    9 juni 2018
    We hadden het jullie zo anders gegund...
    Inge heeft keihard gevochten... diep respect voor haar kracht om dit alles te ondergaan. Erik, Timo, Bob en familie, heel veel sterkte met dit grote verlies en heel veel sterkte toegewenst.
    Wij hebben mooie herinneringen aan Inge.
    Liefs van Henriëtte, Nick en Myrthe.
  45. Fatma Isikyol Okul:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte😢
  46. Chris hessing:
    Erik Timo en Bob en naaste familie
    Gecondoleerd met het verlies van Inge
    Sterkte in deze moeilijke tijd
  47. Hetty ten Dam:
    Erik,timo en bob
    Gecondoleerd en ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies
  48. Jeroen oostrik:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van Inge
  49. Wendy:
    9 juni 2018
    Karin, Eric, Timo, Bob en familie, gecondoleerd en veel sterkte gewenst. Liefs Wendy
  50. Jaire van Sloten:
    9 juni 2018
    Lieve Karin en fam gecondoleerd met het grote verlies van Inge en jouw tweeling zus. Wat heeft ze gevochten om weer beter te worden en nu heeft haar lichaam het laten gaan. Ze heeft alles eruit gehaald wat maar kon. Maar jammer dat ze geen afscheid heeft mogen nemen van haar dierbaren. Wens jullie de komende tijd heel veel kracht en liefde toe en zal jullie gedenken in deze donkere dagen. Liefs xxx
  51. Nathaly:
    9 juni 2018
    Gecontroleerd en heel veel sterkte gewenst voor een ieder die Inge heeft gekend maar met name haar gezin en naaste familie sterkte met dit verlies. 💖
  52. Sinette Bos:
    Sprakeloos.....
    Ze heeft zo gevochten. Gecondoleerd en heel veel sterkte. We denken aan jullie in deze moeilijke tijd.
    Liefs Henk, Sinette, Esra en Madée
  53. Diane en Henk:
    9 juni 2018
    Geen woorden voor. Erg veel respect voor hetgeen ze gedaan heeft.
    Erik, Bob, Timo en familie veel sterkte gewenst met dit verlies.
  54. Wim Kuiper:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte voor Eric Timo en Bob en familie.
  55. Freddie en Grietje Ekkel:
    Gecondoleerd en veel sterkte
  56. Emine Yeniay:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en veel sterkte voor de familie.
    Rust in vrede.
  57. Colette Schaufeli:
    9 juni 2018
    Het was een heftige strijd, ze heeft keihard gevochten. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
  58. José jannink:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd, heel veel sterkte voor de familie. We gaan je missen😗
  59. Minie born:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd we wensenErik en Timo en Bob heel veel sterkte toe de komende tijd.
  60. Ingrid Render:
    9 juni 2018
    Verslagen, geschokt en totaal verbijsterd hoorde ik gisteravond het bericht van het zo plotselinge overlijden van jullie lieve Inge. Ik weet even niet wat te zeggen alleen dat ik aan jullie denk en intens met jullie mee leef. Wat heeft ze gevochten... diep respect voor haar. Wat zullen we haar missen!!
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Liefs XXX
  61. Frans Born:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte Erik bob timo
  62. Rick:
    9 juni 2018
    gecondoleerd en heel erg veel sterkte.
  63. Agnes Wilmink:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd met het verlies van je tweelingzus Inge. Heel veel sterkte gewenst voor jullie allemaal om dit zware verlies te kunnen dragen.
  64. Siny:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd met dit vreselijke verlies .
    Erik,Timo ,Bob en familie heel veel sterkte gewenst samen.
  65. Jolanda cas en Herman en mama scheve:
    9 juni 2018
    Lieve Inge wat heb je gevochten!! Helaas heb je niet kunnen winnen van deze vreselijke ziekte. We zijn geschokt en verdrietig we gaan je missen. Heel veel sterkte voor alle familie en ieder die Inge gekend heeft. Liefs van ons allen💛
  66. Marjolein van Manen:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd met dit grote verlies. Inge ik vond jou een Topvrouw 🌹Heel veel sterkte voor de familie. Liefs Marjolein
  67. Miriam Weghorst:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst
  68. Monique leemhuis:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte allemaal!
  69. Marion Kassenberg:
    9 juni 2018
    Ik denk na wat ik hier neer moet zetten... maar hier zijn geen woorden voor. Alleen maar verdriet...
  70. Anita ten hoeve:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte allemaal
  71. Bea en Marcel kok:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte allemaal met dit enorme verlies
  72. Marloes Dirckinck:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte!
  73. Roelie Korte:
    9 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte bij dit grote verlies.
  74. Natascka Voorn en Frank Ekkelboom:
    Gestreden , Geleden
    Soms gelachen , maar vast meer gehuild.
    De aarde voor de hemel verruild.
    Lieve Inge je mocht niet langer leven
    We hopen dat de rust je nu is gegeven.
    Bedankt voor alles !!
  75. Goeran Westerink:
    9 juni 2018
    Geschokt vandaag door het bericht dat Inge niet meer onder ons is. De gedachten van die ijzersterke vrouw met een ontzettend doorzettingsvermogen zullen me altijd bij blijven. Ik wens de familie en naasten veel sterkte bij het accepteren en verwerken van dit verlies.
  76. Edith te Morsche:
    9 juni 2018
    Lieve Inge wat heb je gevochten en wat ben jij een doorzetter. Gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Heel veel sterkte. Bedankt voor jou vriendschap en collegialiteit. Liefs Edith
  77. Willie hendriksen:
    Beste familie,
    Gecondoleerd en sterkte met dit grote verlies. Ze was een voorbeeld voor velen heb haar ook erg bewonderd diep respect.
    Liefs willie hendriksen 🌹
  78. Birgit:
    10 juni 2018
    Gecontroleerd met het verlies van Inge. Heel veel sterkte.
  79. André en Janny van der Heijden.:
    10 juni 2018
    Gecondoleerd , vreselijk heel veel sterkte Erik, Timo Bob en verdere familie.

André en Janny
  80. Gerrie Dirckinck:
  81. Sandra:
    10 juni 2018
    Wat een groot verlies van een prachtig mens!!! Zo hard gevochten..... Rust zacht lieve Inge. Familie en vrienden heel sterkte gewenst.
  82. Aly Stopel:
    10 juni 2018
    Ik weet even niet wat te zeggen,totaal onverwacht hoorde ik vrijdagavond van Ingrid dat Inge was overleden. Diep respect voor Inge, wat heeft ze gevochten. Deze lieve vrouw, wat zal ik haar enorm missen.
    Erik Timo Bob gecondoleerd met dit enorme verlies, heel veel sterkte.🌹
  83. Mieke:
    10 juni 2018
    Inge was een lieve.Ik zal haar nooit vergeten.Ze heeft een plaatsje in mijn hart.Ik wens familie en vrienden veel sterkte en kracht toe.
    Mieke Hoekstein
  84. Nermina Gola:
    10 juni 2018
    Gecondoleerd met dit enorme verlies en heel veel stetkte🌹
  85. Andre Born:
    10 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte Erik en Timo en Bob en naaste familie .
  86. Frieda Portier:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte Erik, Timo en Bob en naaste familie
  87. Serap Guldan:
    10 juni 2018
    Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst aan haar familie en naasten🌹
  88. Sylvia:
    10 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de familie
  89. Jasmijn:
    10 juni 2018
    Wat heeft ze gevochten! Wat een gemis... Ik had zo anders gehoopt. Heel veel sterkte voor de familie & vrienden!
  90. Arini simons:
    10 juni 2018
    Gecondoleerd met enorme verlist van een practige mens !!! Zo hard gevocthen......rust zach Lieve Inge. Familie en vriendien heel sterkte gewenst.🌹🌹🌹🌹🌹
  91. Leidy:
  92. Semsa Bagir:
    10 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte aan de familie. Wat ga ik je missen! Rust zacht.
  93. Marco a.d Stegge:
  94. Hetty kamphuis:
    10 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel kracht en sterkte voor de familie.
  95. Jasper Lansink:
    10 juni 2018
    Gecondoleerd. Heel veel sterkte voor de familie. Inge was een lieve vrouw.
  96. Hayriye kaplan:
    10 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte.
  97. Anita Steenbergen:
    11 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.
  98. Manon van Doorn:
    11 juni 2018
    Daar wordt ik wel even stil van....gecondoleerd en heel veel sterkte voor alle naasten van Inge
  99. Annet noltes:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte Erik Timo en BOB.en verdere fam
  100. Maudy:
    11 juni 2018
    Beste familie, ik wens jullie allen heel veel sterkte de komende tijd. En kracht om dit een plek te kunnen geven.
  101. Annelies:
    11 juni 2018
    Wat een triest bericht. Gecondoleerd en alle sterkte gewenst.
  102. Johan van Stipriaan:
    11 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst allemaal.
  103. Sarma de Groot:
    11 juni 2018
    Ik zal jou missen,familie gecondoleerd en heelveel sterkte toegewenst. Dat Onze Lieve Heer jullie mag bijstaan in jullie verdriet
  104. Yolande:
    12 juni 2018
    Gecondoleerd en veel kracht om dit verlies te verwerken.
  105. Maureen:
    12 juni 2018
    Diep respect voor het doorzettingsvermogen wat ze had. Familie gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht met dit verlies.
  106. Arlette Jansen:
    12 juni 2018
    Gecondoleerd heel veel sterkte.
  107. Ellen:
    12 juni 2018
    Wat was Inge een vechter!
    Heel veel sterkte gewenst aan familie en vrienden om dit grote verlies een plek te geven.
  108. Theun van der weegh:
    14 juni 2018
    Gecondoleerd en heel veel sterkte samen