LAATSTE REIS

12 juni 2018 - Palvelichem, India

Lieve lezers,

Ik zou nog even doorgeven wanneer de speciale Poojah voor Inge wordt gehouden. Deze gaat mogen 13-06 om 10.00 uur Nederlandse tijd plaatsvinden bij de AYV en dat is om 13.30 uur Indiase tijd.

Tevens komt Inge morgen thuis. Ze komt aan op Schiphol om 13.15 uur Nederlandse tijd. Hier eindigt Inge haar reis en tevens de blog.

Als dankwoord willen we als familie nogmaals zeggen dat Inge bijzonder veel steun heeft gehad van al haar lieve vrienden, collega’s, buren, alle lieve mensen bij de AYV, haar huisarts en klassieke homeopaat en alle andere mensen die Inge op de een of ander manier gekend heeft. Door alle lieve berichten op de blog, via haar mail, telefoon of whatsapp bleef Inge van alles en iedereen op de hoogte en voelde India niet zo ver weg van Nederland.

1. Jannie Hilgerink:
    12 juni 2018
    Lieve Karin en familie heel veel sterkte en ik heb met belangstelling de verhalen gelezen 😍😍😍
  2. Bart en gerda aarnink:
    12 juni 2018
    Gecondoleerd met het grote verlies van inge.
    Heel veel sterkte de komende tijd.l
  3. Roosmarie Wilmering:
    12 juni 2018
    Lieve Karin en familie. Ik steek morgen om 1000u ook een kaars voor Inge aan. Veel sterkte en kracht deze dagen. Rijk dat ze zo'n zus heeft mogen hebben.
  4. Brenda Schalken:
    12 juni 2018
    Karin.....dank voor al je bijzondere verhalen, soms met een lach, soms een traan, veel sterkte samen, jullie zullen altijd in mijn gedachten blijven 🌻🌻
    Liefs Brenda
  5. Thea Slot:
    13 juni 2018
    Karin en fam, wens jullie heel veel sterkte in de komende tijd, dank voor de blog, zo konden wij toch nog een beetje op de hoogte blijven hoe Inge het daar ging, Inge draagt een warme plek in mijn hart, het was een lieve collega, wat zullen wij haar gaan missen. Liefs Thea.
  6. Jannie en Joop en dinie van leeuwen:
    13 juni 2018
    We wensen de familie heel veel sterkte toe
  7. Henriette, Nick en Myrthe:
    13 juni 2018
    Bedankt voor dit bericht, we zullen haar zeker gedenken, we hebben meer dan genoeg goede en mooie herinneringen aan Inge .....
    We wensen jullie verder een veilige vlucht terug naar Nederland en veel sterkte de aankomende tijd!
    Jet, Nick en Myrthe
  8. Els Brager:
    13 juni 2018
    Inge bijzonder, lief, attent, gewoon een bijzondere vrouw wat zal ik haar missen als collega. Karin bedankt dat je ons mee hebt genomen de laatste maanden. Heel veel streekgenoot samen met alle dierbare mensen die Inge een warm hart toedragen.
    Liefs Els