Vishu

15 april 2018 - Palvelichem, India

Hallo lieve lezers,

Even een stukje van mij ( Inge).

Zoals jullie wel zullen begrijpen, zal ik niet zo mooi kunnen schrijven als mijn zus.Ik kan het dan ook maar beter aan haar overlaten. Toch maar een kort stukje.

Ik heb vandaag een zo goed als vrije dag, ( schrijf ik daarom dit stukje omdat ik me dan al gauw verveel haha ?) want het is hier een feestdag "VISHU" genoemd.We hebben al een festival gehad, met al het moois en lekkers wat daar bij hoort, en vandaag gaan veel personeelsleden om 10.00 uur naar huis om hun feestmaaltijd met familie voor te bereiden en gezamelijk te eten. Aangezien ze hier soms met de hele familie in 1 huis wonen, zal het wel een hele klus worden. Ik had mijn treatment daarom al om 6.30 uur,  dus voor mij vanochtend geen Yoga. Consult  met de dokter is er nooit op zondag, dus veel vrije tijd vandaag.

Wandelen kan een optie zijn, maar het is nu al bloedheet, dus maar hopen dat de zon weggaat en de wind komt. We wachten af. Het is precies 5 weken geleden dat ik hier in de Ayurveda Yoga Villa aankwam. Er is veel gebeurd in deze 5 weken. De eerste weken waren echt heel zwaar, en nu op dit moment, mag ik blij zijn dat ik meer goede dagen heb, dan slechte dagen. Ik ben er nog lang niet, ze zeggen hier alsmaar "slow-slow" , en wie weet wat ze allemaal nog van plan zijn in de komende periode. Jezelf iets afvragen heeft hier geen nut, maar voor de mensen die mij een beetje kennen, is dit wel eens lastig voor mij. Ik denk maar al te graag met hun mee.

Wat mij natuurlijk het meest op de been houdt is, dat ik veel steun en support krijg van vele lieve mensen. Dat varieert van vrienden, collega's, familie en niet te vergeten de mensen die Karin kent. Karin natuurlijk die hier lijfelijk aanwezig is. Met Erik Timo en Bob waarmee ik mijn extra wereldbundel elke dag tot op de minuut helemaal leeg telefoneer, en appjes stuur. De Mb's zijn natuurlijk elke dag op. Thuis redden de mannen zich overigens prima. Soms komt er ( gelukkig) nog een huishoudelijke vraag.

Nogmaals grote dank voor al jullie support, ik kan de dag natuurlijk niet afwachten dat ik hier met goed nieuws wegga ( het is voor de mensen hier geen vraag of onzekerheid dat ik hier gezond vertrek) en jullie allemaal weer kan zien. Zover is het natuurlijk nog niet, maar we gaan ervoor.

Groetjes Inge

1. Celine:
    15 april 2018
    Lieve Inge, wat fijn om een persoonlijk stukje van je te lezen. Ik wens je heel veel kracht toe!!
  2. Uranda Meijer-kievits:
    15 april 2018
    Fijn dat t iets beter met je gaat meisje. Geniet van je rustige dag. Dikke knuffel van ons. Xxx.
  3. Brenda Schalken:
    15 april 2018
    Hi Inge,.......fijn dat het wat beter gaat, kan me voorstellen dat het vreselijk wennen is, andere cultuur, andere mensen....maar toch als ik naar de leuke foto’s kijk, is er veel saamhorigheid ....het is voor ons in het nu wat druilerig Nederland wel heeeeel bijzonder om deze verhalen te volgen die jou zus Karin zo geweldig leuk schrijft. Hou je taai Inge!!!…😘
  4. Jolanda cas en Herman en mama scheve:
    15 april 2018
    Zo fijn jouw even te lezen. Gelukkig voel je je weer wat beter. Hou je goed schat!! Jij kan dat !! Dikke kus en knuffel van ons alle drie. Xxx
  5. Jolanda cas en Herman en mama scheve:
    15 april 2018
    Zo fijn om jouw te lezen Inge. Gelukkig gaat het weer wat beter met je! Geniet van jullie dag vandaag! Veel liefs kusjes en knuffels van ons drietjes ♡♡♡
  6. Johan en hermien:
    15 april 2018
    Zo fijn om te lezen dat je de goede kant op gaat je ziet er ook goed uit heel veel respect wat je doet doorgaan lieverd groetjes en knuffel van onsxx
  7. Thea Slot:
    15 april 2018
    Lieve Inge, wat fijn dat het een klein beetje beter gaat met jou,
    Wat ontzettend knap wat jullie daar allemaal meemaken en moeten doen, wens jullie heel veel kracht samen, volgens gaat dat met jullie wel goed komen. Liefs Thea.
  8. Aly Stopel:
    15 april 2018
    Hoi Inge, wat een leuk bericht weer van je, fijn dat het weer iets beter met je gaat. Het zijn leuke vrolijke foto’s die je laat zien. Houd vol ik duim voor je .. toy toy knuffel Aly
  9. Hans en Truus Beverdam:
    15 april 2018
    Lieve Inge, grote bewondering voor jouw doorzettingsvermogen.
    Fijn dat het nu de goede kant op gaat.
    Liefs van ons allemaal.
  10. Gerry:
    Lieve Inge,
    Wat leuk dat je zelf een stukje schrijft! Fijn dat je ervaren kunt dat er dagen zijn dat je je beter voelt. De begintijd is zwaar voor je geweest. Het is zo mooi van Karin dat ze snel naar je toegekomen is. Je hebt behoefte je ervaringen te delen. Karin zal als geen ander je begrijpen nu ze zelf veel van nabij meemaakt. Een topzus heb je!!
    Op de foto’s zien we twee vrolijk lachende zussen met andere lachende mensen. Zo mooi om de saamhorigheid te zien die verbindend werkt. Er voor elkaar te zijn en elkaar te steunen!
    Wij hopen dat het beetje bij beetje beter met je zal gaan. Wij wensen je heel veel kracht en sterkte toe om alle behandelingen te ondergaan! Je bent een krachtig mens! Volgens Boeddha: de grootste krijger is de krijger die zichzelf overwint!
    Je bent supergoed bezig met een heel groot doel! Heel veel respect verdien je zoals jij deze strijd aangaat! We kijken uit naar de volgende berichten! Heel veel liefs van ons en een dikke knuffel! Harry & Gerry 💕
  11. Truus:
    15 april 2018
    Inge, fijn om even jouw verhaal te lezen! En nog mooier dat het nu beter met je gaat na die eerste zware weken!
    Ik denk elke dag aan je en hoop je gezond terug te zien!!
    Lieve groetjes van Harrie en mij. Xxx
  12. Niels Krabbenbos:
    Beste Inge!!

Ik vind je een topper!! Heel veel succes en zet hem op!!
    Gelukkig gaat het wat beter en hou je alles wat beter vol!

Groeten van Niels Krabbenbos
  13. Sieta Carsouw:
    16 april 2018
    Fijn Inge dat het beter met je gaat! En mooi jou verhaal te lezen! Wat leuk te zien ook die vrolijkheid op de foto’s! Top! Succes verder! Zet um op!!🍀
  14. José jannink:
    16 april 2018
    Fijn dat het wat beter gaat. Lees al jullie berichten, wel heftig allemaal in de eerste weken. Maar je bent een topper, denk elke dag aan jou. Groetjes van ons xxx
  15. Sinette Bos:
    18 april 2018
    Leuk geschreven stukje van je! fijn dat je je wat beter voelt. Leuke foto's van jullie haha. Topper dat je het in die warmte zo vol houdt. Jullie zien er goed uit.
    Liefs en knuffel aan jullie allebei.
  16. Yolande:
    19 april 2018
    Hoi Inge ,elke blog is een aanrader om te lezen.En wat leven we hier met jou en je zus mee.Ga ervoor en een hug voor jullie beiden.
    Liefs Yolande
  17. Kuypershairenwellness Almelo:
    20 april 2018
    Hoi Inge En Karin ook natuurlijk. Wat fijn dat we alles kunnen volgen daar in India. Hoe zwaar het ook zal zijn, is het mooi om de vrolijke foto s te zien. Wij zorgen er uiteraard voor dat jouw mannen er nog steeds straks bij lopen. Heel veel succes daar nog samen. En we blijven jullie volgen. Heel veel liefs de meiden van Kuypers hair en wellness Almelo