Aan alle lieve donateurs, familie, vrienden, collega's, buren en alle andere belangstellenden

4 januari 2018 - Palvelichem, India

Via de site Doneeractie.nl , Inge naar India, wordt er al veel gedoneerd. De belangstelling, donaties en lieve woorden zijn zo hartverwarmend dat ik ga proberen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden door middel van een Inge - naar -India reisblog.

Ik maak deze blog over haar voorbereiding, de reis en haar verblijf in India.  Dit probeer ik met zoveel informatie die ik heb en kan vermelden met toestemming van Inge.

De reden dat ik deze blog ga bijhouden is dat Inge al druk is met de nodige voorbereidingen, dit vergt de nodige energie, evenals het volle progamma wat ze gaat volgen in India.

Ik nodig jullie vooral uit om de blog te lezen en er lieve reacties voor Inge op te zetten. Als je op de reisblog je aanmeld op de mailinglijst dan ontvang je direct een melding van een nieuw verhaal.

Groetjes Karin Zonnebeld-Munster

1. Gerry:
    Lieve Inge,
    Veel succes met de voorbereiding op je verblijf in India. We gaan de reisblogger volgen. Heel veel sterkte en goede moed toegewenst!
    Veel liefs van ons, Harry & Gerry
  2. Jolanda cas en Herman en mama scheve:
    4 januari 2018
    Lieve Karin en Inge ga zeker deze bloq lezen en mee beleven.

We gaan ervoor hoor!
    Samen zijn we sterk!!
    Je bent een topper Inge!! ♡

Liefs Jolanda xxxxx
  3. Inge:
    4 januari 2018
    Lieve zus en zwager Richard.
    Het wordt vast zeer mooi en interessant.
    We gaan er voor met steun en hartverwarmde reacties van velen.
  4. Carla zijda:
    4 januari 2018
    Lieve Inge Heel veel sterkte en kracht voor je gewenst en ik zal je volgen via Karin

Liefs van Menno en Carla
  5. Natalie van munster:
    4 januari 2018
    Inge en familie natuurlijk ook heel veel succes gewenst in India
  6. Johan:
    Lieve Inge
    Ben erg blij met alle acties en initiatieven van zoveel mensen
    Jij verdient dit echt! Je bent echt heel bijzonder
  7. Lisanne:
    Lieve Inge.
    Ik ben super blij dat ik iets voor je kan beteken met deze donatie. Je verdiend dit je bent een top vrouw. Heel veel succes in India. Dikke knuffel van mij
  8. Brenda Schalken:
    4 januari 2018
    Inge, mooie woorden voor jou......ook van deze kant heel veel sterkte hou je taai.....je bent een doorzetter!!👍🏼😘
  9. Els Brager:
    4 januari 2018
    Inge ik wens je heel veel kracht en doorzettingsvermogen. We gaan duimen.
  10. Gerrie en Johan:
    5 januari 2018
    Uiteraard gaan wij je volgen en wensen we je heel veel succes en kracht.
  11. Johan en hermien:
    5 januari 2018
    Inge veel sterkte we denken aan jou en wensen je veel kracht liefs van ons ook voor je fam.xx
  12. Edith te Morsche:
    5 januari 2018
    Inge lieve collega ik wens jou veel kracht en doorzettingsvermogen. Wat een lieve reacties allemaal. Dit zal jou heel goed doen. Veel liefs Edith
  13. Ans Teutelink:
    5 januari 2018
    Lieve Inge, ik wens je heel veel kracht, geluk en liefde.
    Veel liefs van Ans Teutelink

Ga je zeker volgen.
  14. Celine:
    Lieve Inge,

Ik wens jou heel veel kracht en geluk toe!! Ik blijf voor je duimen!! En ga je zeker volgen.🍀

Liefs
    Celine
  15. Sabine karsten:
    5 januari 2018
    Lieve Karin en Inge , wat mooi Karin dat je dit voor Inge doet , ga jullie zeker volgen , ik vind het zo bijzonder hoe jij het allemaal doet , 😘