Beeldvorming

31 maart 2018 - Palvelichem, India

Beste lezers,

Ik had aan Karin en Inge gevraagd om eens wat meer foto's te laten zien op de blog. Erik en ik en jullie waarschijnlijk met mij hadden nog niet zo goed een beeldvorming van waar onze twinsisters nu verblijven en wat hun zoal en met name Inge moeten ondergaan. Zoals jullie inmiddels wel weten is het internet beperkt. Het bijhouden van de blog met hun algemene computer gaat nog, maar foto's bijplakken gaat niet. De foto's kan ik  van hier uit wel plaatsen en dan van tekst voorzien die Karin en Inge mij sturen via WhatsApp. Daar krijgt men geen melding van wat bij het plaatsen van een nieuw reisverhaal wel het geval is, vandaar deze melding.

Groetjes en hele fijne paasdagen gewenst,

Richard

1. Jannie Hilgerink:
    31 maart 2018
    Jeetje Inge ben jij dat die daar kats verpakt op de grond ligt in de brandende zon 😓
  2. Brenda Schalken:
    31 maart 2018
    Leuke foto’s ...zo krijg je idd een beter beeld van....
    Asito ook aanwezig, poetsen moet tenslotte ook gebeuren 😜
  3. Marcel:
    31 maart 2018
    Inge & Karin ondanks alles prettige paasdagen.
  4. Inge:
    Hallo allemaal
    Ja hoor dat ben ik op de grond.
    45 minuten afzien maar er wordt constant op je gelet. Daarna ben je een uur bezig om bij te komen.
    Alles voor een goed doel.
    Dat poetsen gaat zeker iets anders dan bij Asito maar zeker met zoveel motivatie.
    Bedankt voor jullie support.
  5. Inge:
    Hallo allemaal
    Ja hoor dat ben ik op de grond.
    Alles voor een goed doel.
    Bedankt voor jullie support.
  6. Belinda Bakker:
    31 maart 2018
    Je ziet er goed uit Inge... hoop dat het goed gaat met alle behandelingen en meditaties enbdat het eten en drinken een beetje smaakt. Dikke knuffel voor jou en Karin 😘
  7. Antoinette:
    2 april 2018
    Hallo inge heb de foto's gezien ik hoop dat het goed met je gaat ik denk aan jou trouwens je heb een mooie stip op je voorhoofd de groeten