Dag 2, ”COW URINE”

12 maart 2018 - Palvelichem, India

Lieve lezers,

Op elk moment van de dag komt er mondjesmaat informatie binnen van Inge en ik val soms van de ene verbazing in het andere en schiet dan ook regelmatig in de lach. Het project India is uiteraard serieus en van levensbelang maar het klinkt soms zo grappig en bizar hoe Inge het via de app verteld, dan ontkom ik er echt niet aan om te lachen. Samen zouden we dubbel hebben gelegen.

Ik heb niet de mogelijkheid om jullie dagelijks op de hoogte te houden maar hier hebben jullie vast een eerste indruk van de velen wat nog gaat komen.

Vanmorgen vertelde ze dat haar programma voor vandaag is aangepast. De arts had ze eerst vanmorgen al gesproken, een vrouwelijke, dr Nimmy en erg lief. Ze kwam later nogmaals  bij Inge en vertelde dat ze een kuur, een medicijn, van Cow urine over haar heen krijgt en daarna in haar cottage een pakking. Als de pakking droog is dan mag het afgespoeld worden. De pakking trekt in de huid en is voor de buik. De Cow urine is dus echt een medicijn en er werd nog iets over rook en neus gezegd. Hier horen we vast meer van.

Haar eerste behandeling gisteren na aankomst , de massage, was heerlijk geweest maar wel op een houten tafel.

Dr Nimmy had het medische rapport van dr Vipin en ze heeft er met Inge kort over gesproken maar niet in de medische zin. Ze luisterde vooral naar Inge.

Inge mag vooral nu nog alles maar hoeft nog niets. Ze doet al wel met alles mee op haar manier. De arts begrijpt heel goed dat Inge een heel ander type is dan de “yoga types” en zij vanwege de kanker is gekomen. De yoga deelnemers zijn veelal ervaren maar daar moest Inge echt niet naar kijken maar gewoon doen wat ze kan.

Nieuwe mensen komen en ze heeft het enigszins gezellig met de Amerikaanse en de Franse. Zij mogen wel uitstapjes maken maar Inge niet. Ze is ook nog erg moe.

Het bed was enigszins hard (hier ben ik erg blij mee) maar is oké , evenals haar kussen.

Ze heeft aapjes op haar dak van de cottage en ook kleintjes maar op mijn vraag welke andere wilde dieren ze al gezien heeft, antwoordde ze dat het er geen paradijs was en ze 100 jaar terug in de tijd leven🤣🤣.

Een stopcontact was kapot, het licht viel ineens uit doordat de stroom uitviel en stekkers uit Nederland zijn nog wel een dingetje maar daar moest ze zich nog even in verdiepen.

De Cow urine kuur was goed gegaan(stonk niet), evenals de pakking. Deze duurde anderhalf uur voordat het opgedroogd was. Ik zei: dan heb je vast even een dutje gedaan, waarop zij antwoordde dat dat onmogelijk was, liggend op een bamboedingetje en handdoek op de grond.😳😂

1 tip kreeg ik al mee: neem Deet mee voor de muggen !

1. Marcel:
    12 maart 2018
    leuk om te lezen kijk uit naar het volgende verhaal. Hoop dat het helemaal goed komt ongeacht wat er moet gebeuren.
    Sterkte en veel plezier(als je hiervan kunt spreken).
    Gr. van ons
  2. Jolanda cas en Herman en mama scheve:
    12 maart 2018
    Fijn dat ze ook al leuke mensen heeft ontmoet. Zo fijn en leuk om de verhalen te lezen. Je kan t zo goed vertellen Ka!! ♡♡♡
  3. Brenda Schalken:
    12 maart 2018
    Wat leuk deze verhalen🤣....het is daar zo’n andere wereld, weinig stress, alleen maar goed Inge, hier maken ze elkaar “gek”.....ondanks jou ziekte een bijzondere beleving denk ik....veel sterkte en succes☘️
  4. Truus:
    12 maart 2018
    Heel fijn dat ze goed aangekomen is! Mooi dat we via deze verhalen op de hoogte gehouden worden!
  5. Izeta de Feber:
    12 maart 2018
    Wat leuk om te kunnen lezen wat Inge daar kan doen ..het lijkt een sprookjes 👝boek..Ik zie al in mijn gedachten hoe. Inge het geweldig en spannend kan vertellen...🤣😂
  6. Aly Stopel:
    13 maart 2018
    Wat leuk om te lezen dat Inge de tijd wordt gegund om overal aan te wennen.
    Fijn dat er ook mensen zijn waar ze een leuk contact mee heeft.
    Wacht je volgende verhaal af.