DE KUNST VAN HET LEVEN

6 januari 2018 - Palvelichem, India

Hallo lieve lezers,

Al eerste vroeg Inge mij om namens haar iedereen alvast te bedanken voor de donaties die maar binnen blijven komen. Ze vindt alle lieve berichtjes en giften zó overweldigend. Het zijn er natuurlijk teveel om iedereen persoonlijk te bedanken dus bij deze! Dikke kus voor iedereen. Er zijn anonieme donaties,  donaties van familie,  vrienden en daar weer vrienden van,  ooms en tantes van vrienden van de kinderen,  van buren,  de kapper, collega’s en collega’s van familie.  Het is erg bijzonder om te zien hoe dat “ balletje “  is gaan rollen. De gulheid van alle lieve mensen geeft vertrouwen  voor de toekomst en natuurlijk voor de komende tijd in India.

Wie aan Inge denkt , denkt niet direct aan  Ayurveda.  Waarom Ayurveda in India zou je denken ? Het grappige was dat er  “ een soort van vriendin “ van Inge (zoals ze zichzelf noemt) vol overtuiging tegen Inge gezegd heeft dat ze naar India moest gaan voor een Ayurvedische behandeling.  Het is een schat van een vrouw waar ze veel steun van ondervindt sinds de diagnose is gesteld.  Nu is Inge al bekend met alternatieve geneeswijzen, de klassieke homeopathie door Ewald Stöteler. Voor velen onder ons een echte " redder in nood " bij gezondheidsproblemen en zo ook voor Inge. Nog steeds en dit zal altijd zo blijven . De Ayurvedische behandeling is een aanvulling hierop.

Ayurveda, de traditionele Indiase gezondheidsleer, wordt door de World Health Organization ( WHO ) erkend als ’s werelds oudste wetenschappelijke en holistische gezondheidssysteem en krijgt steeds meer bekendheid in onze westerse wereld. Tijd voor een kennismaking dus.

Ayurveda is letterlijk de wetenschap van het leven. Gezond en gelukkig leven, dat is toch de wens van ons allemaal ?   Dus toen het plan- Inge-naar-India geboren was, ging ik direct op zoek naar een boek hierover. Het leukste en goed leesbare boek wat ik kon vinden over Ayurveda was die van Happinez.

De voorbereiding is begonnen……………..

1. Jaire van Sloten:
    7 januari 2018
    Heel veel succes allebei en dat de geest het mag ingeven in jullie geloof 👍😘🙏
  2. Uranda Meijer-kievits:
    8 januari 2018
    hoi Inge. We hebben elkaar lang niet gesproken of gezien. Uiteraard ga ik jou blog volgen.Heel veel sterkte en succes.Een dikke knuffel voor jou en Erik.