ZUSJE

7 maart 2018 - Palvelichem, India

Lieve allemaal,

Hier nog even een kort stukje van mij, (Inge), voordat ik vertrek.

Voorbereidingen zijn bijna afgerond. Mijn lieve zus heeft jullie al prima op de hoogte gehouden. Ik kan de verhalen niet mooier en spannender maken.

Vanaf vorig jaar deze tijd ben ik weer langzaam begonnen met werken. Ik had er weer zin in. Ondanks de slechte prognose.

Vanaf de maand Juli kreeg ik het bericht binnen dat behandeling in India wellicht iets voor mij zou zijn. Daar heb ik een aantal maanden over nagedacht.

Vanaf 1 augustus mocht ik weer voor 100% hersteld aan het werk, iets wat ik heel graag wilde. Samen met Asito hebben we gekeken naar wat ik kon, en dit heb ik toen met collega's samen opgepakt.

In de maand november heb ik besloten dat ik toch naar India wilde. Ik ben ervan overtuigd dat dit voor mij het beste is. Behandelingen met chemo zag en zie ik niet zitten.

En nu ben ik bijna zover, de koffers staan klaar.

Nog even naar de kapper, de laatste dingetjes afhandelen en vooral genieten van de momenten thuis met man en kinderen.

Wat mij voor nu nog rest is, jullie lieve mensen hartelijk te bedanken voor al jullie support, lieve warme woorden, lieve kaarten, donaties etc. etc.

Ik wil eigenlijk iedereen wel persoonlijk bedanken, maar dat is onmogelijk.

Ik zal zoveel mogelijk laten weten hoe het met mij gaat.

Karin zal de blog verder bijhouden, en collega's zullen het ongetwijfeld verder aan elkaar doorvertellen.

Groetjes,

Inge

1. Jeannette:
    Lieve Inge,

Heel veel succes in India en sterkte met de reis er naar toe.

Het wordt een pittige tijd, heb ik gehoord en wij denken veel aan je.

Liefs,

Jeannette, René en Merel
  2. Jennie:
    Hoi Inge,
    Bert en ik wensen je natuurlijk het allerbeste en hopen dat de behandelingen je goed doet. Heel veel sterkte en succes. 😘😘
  3. Annelies Letteboer.:
    Super Inge.
    Ik zal je zeker blijven volgen!
    Wens je alle succes van de wereld toe!!!
    Héééél veel succes, kracht, liefde en vertrouwen toegewenst.
    Kop op meisje. Ga er voor!!!
    Lieve groet, Annelies L.
  4. Els Brager:
    7 maart 2018
    Inge ik wens je veel moed en doorzettingsvermogen. Ik ben in gedachten veel met je bezig hoop zo dat het aanslaat en het voor jou iets gaat brengen.
  5. Jolanda cas en Herman en mama scheve:
    7 maart 2018
    Lieve Inge. Heel veel sterkte en succes!! Go for it Girl!!
    We zijn bij je in onze gedachten!!
    Heel veel liefs Jolanda Herman en Cas.♡♡♡
  6. Maudy:
    Lieve Inge,
    Geschreven zoals ik jou in korte tijd heb leren kennen . Go for IT.
  7. Brenda Schalken:
    7 maart 2018
    Lieve Inge, ik hoop dat daar de zon voor jou weer gaat schijnen, wens jou en uiteraard je man en kids veelllllll sterkte en succes!
    Goede reis zaterdag, ik zal je “ volgen”
    Liefs Brenda 😘
  8. Sieta Carsouw:
    Lieve Inge,
    Heel veel sterkte en succes gewenst in India! Een goede reis!
    Liefs Sieta🍀🍀🍀
  9. Ima:
    7 maart 2018
    Heel veel sterkte en succes toegewenst

Groetjes ima
  10. Jannie Hilgerink:
    7 maart 2018
    Hoi Inge, veel succes in India en ik hou de blog van Karin in de gaten. Zij is nl mijn collega 😍. En een hele goede en veilige reis.
  11. Fatma Isikyol Okul:
    Goede reis Inge
    je bent een sterke vrouw, zo ken ik jou, na al die moeilijke periode zien wij jou zeker weer gezond bij ons. succes en groetjes Fatma
  12. Judith Dollekamp:
    Hoi Inge,
    Heel veel kracht gewenst en een goede tijd in t bijzondere India🙏🏻
    ‘Langs de zijlijn’ zullen we je volgen ..
    gr, René en Judith
  13. Gerrie en Johan:
    7 maart 2018
    Ook via deze weg willen wij je nog fijne dagen wensen met Erik en de kinderen en een heel goede reis, sterkte en succes.
    Wij denken aan jullie!
  14. Seval Mucuk:
    Lieve Inge,
    Heel veel sterkte en succes in india.
    Liefs Seval.
  15. Brigit:
    Lieve Inge
    Ik ken jouw niet anders als een sterke vrouw en altijd positief. Ik wens jouw heelveel sterkte toe en een goede reis,ik blijf de blog volgen.
    Gr Brigit💋
  16. Jannie doldersum:
    8 maart 2018
    Inge veel sterkte gewenst in India liefe groet jannie
  17. Jolanda:
    8 maart 2018
    Lieve Inge,Heel veel succes !!!!Toi Toi Toi .ik denk aan je!!!! Groetjes Jolanda Wolters Struik. ❤
  18. Sinette Bos:
    Inge, Erik en kids,
    Heel veel sterkte en kracht gewenst in India. Natuurlijk vertrouwen we op een goede behandeling. Goede reis gewenst. (Fijn dat Karin voor ons het blog bijhoudt).
    Groetjes Sinette Bos ( collega Karin).
  19. Gerry:
    Lieve Inge,

Moedige, dappere vrouw, wat wensen wij je graag alle goeds toe in India! Wij hopen dat Je verblijf daar heilzaam voor jou zal zijn. Superknap van je dat je zo kunt knokken voor jezelf en je gezin. Wij hopen en bidden voor jou dat je positieve resultaten mag ervaren! 🙏🏻🍀
    Een heel goede reis toegewenst en een goed verblijf in India! We gaan je zeker volgen!

Heel veel liefs van ons,
    Harry & Gerry 💋💋💕💕
  20. Raymond Scholten:
    Lieve Inge,

heel veel succes en sterkte de komende tijd!

Groetjes,

Raymond
  21. Marcel:
    8 maart 2018
    Inge heel veel suc6 met de reis en de tijd in India, hoop dat alles voorspoedig zal verlopen.
    Wij zullen aan je denken en het blog in de gaten houden naar de nieuwste ontwikkelingen.
    Tot slot en dat weet ik zeker, Het zal goed komen.

Groetjes

Marcel Moni en Kevin
  22. Truus:
    Lieve Inge,

Heel veel succes daar en als 't kan ook proberen te genieten van dat verre land!
    Erik, Timo en Bob als ik wat voor jullie kan doen in die tijd, dan met alle liefde! Ik ben een ster op huishoudelijk gebied hahaha

Buuf
  23. Wim Kuiper:
    Inge
    Hele goede reis en succes en sterkte daar in het verre land.
  24. Munster:
    8 maart 2018
    Samen sterk.Heel veel liefs en sterkte voor onze dochter Inge.
  25. Anita ten hoeve:
    Heel goede reis Inge
  26. Jaire van Sloten:
    9 maart 2018
    Ik wens je heel veel kracht en goedheid toe in India en hoop dat je daar het zal krijgen wat je op gehoopt hebt in India Namasté 😃😍😘
  27. Anita woudstra:
    Inge,
    Heel veel succes en sterkte gewenst! 🍀🍀

Gr. Anita Woudstra.
  28. Annet noltes:
    9 maart 2018
    Inge heel veel sterkte en succes. En een goede reis.ik denk aan jou.gr annet noltes
  29. Harriette:
    9 maart 2018
    Lieve inge heeeel veel sterkte en succes met de behandelingen !!! liefs harriette johan demi en marlou 😘
  30. Audrey Caro:
    10 maart 2018
    Inge heel veel succes en sterkte..

Groetjes Audrey
  31. Henk & willie:
    10 maart 2018
    Samen met al jou dierbaren om jou heen heel veel sterkte en we denken aan jou.
  32. Izeta de Feber:
    Hoi lieve Inge
    Gisteren avond heb ik je berichtje gekregen...en weet je... toen ik Je bericht stond te lezen was ik zo blij
    Het gaaf me enorm veel plezier en kracht om tussen zo veel mensen mijn werk te kunnen doen in Heracles stadion..lieve meid ik eens je alle goeds toe en een succesvolle behandeling 😘😘😘😘groetjes Izeta
  33. Jacqueline:
    10 maart 2018
    Inge, ik hoorde van Truus dat je vandaag bent vertrokken! Heel veel succes ,sterkte en maak er een goede tijd van... jou kennende gaat dit wel lukken!
    Liefs , Bert, Jacqueline, Lindy en Dion