MOEDERDAG

13 mei 2018 - Palvelichem, India

Lieve lezers,

Voor de moeders onders ons: "gefeliciteerd met Moederdag".

Het is Moederdag en velen van jullie gaan gezellig hun moeder bezoeken, of worden zelf getrakteerd op een verrassend cadeau of bloemen. Er zijn natuurlijk moeders die zichzelf het hele jaar door al verwennen, en zo'n moeder ben ik. Ik hecht er dan ook niet veel waarde aan. Het feit dat er wel aan je gedacht wordt doet al veel. Maak er vooral een hele mooie en gezellige dag van en eet niet teveel taart.

Afgelopen week ben ik van cottage veranderd omdat men hier met de daken bezig zijn. Die moeten gerenoveerd worden en alles moet klaar zijn voordat het regenseizoen begint. Ik heb nu een cottage tegenover de tuin gelegen. Het verhuizen was nu al de tweede keer in deze weken, maar ja niets aan te doen. Ik ga natuurlijk wel weer terug naar mijn cottage in de "back". Dit is een andere prijsklasse omdat de cottage meer naar achteren ligt en niet bij de tuin. Het valt wel mee hoor, want ik zit net naast de pharmacy, en als je bedenkt dat bijna iedereen een paar keer per dag naar de pharmacy moet, dan is er altijd wel 1 die even zin heeft in een praatje. Ik sowieso.

De regen, dat wordt nog wat. Het komt hier echt met bakken uit de lucht vallen en de onweer zorgt er soms voor dat je wel heel erg snel binnen zit. En dan ben ik echt geen angsthaas hoor. Een groot verschil met  Nederland.

Tevens ben ik begonnen met een nieuw behandelplan. Vanaf donderdag 10 mei krijg ik een hoofd en gezichtsmassage, daarna een ZEER korte lichaamsmassage om me voor te bereiden van de oliebehandeling op mijn (voor)hoofd. Dit gaat als volgt: ogen worden afgedekt en heel langzaam wordt er dan medicinale olie via mijn voorhoofd op mijn hoofd gegoten ( ook op mijn mooie haar dus haha). Deze behandeling duurt ongeveer 15-20 minuten. Ondertussen moet ik de Mantra "OHM" zachtjes zingen. Ja. gewoon het woord heel langzaam zingen. Ik weet alleen dat ik dat moet doen omdat anders mijn gedachten heel ergens anders zijn dan bij de behandeling, maar je staat er verstelt van wat je nog kunt tijdens het zingen van een mantra. Multitasken met gedachten noem ik het maar. Vervolgens moet ik naar de Poojaruimte ( zegt Dr. Nimmy) om het daar nog eens 108x te gaan zingen. Eerst maar eens ontbijten, en daarna zing ik het zachtjes in mijn cottage. ( Dr. Sumi zei dat het mocht). Vandaag heb ik gesmokkeld, het is tenslotte moederdag.

Om het behandelplan compleet te maken, krijg ik elke dag een klysma. 14 dagen lang ben ik de pineut. Er wordt dan een medicijn naar binnen gebracht die goed voor mijn darmen is. Ik vind het prima, daarna verplicht een uur op bed liggen op mijn linkerzijde. Niet zo heel moeilijk en spannend, gewoon de telefoon en een boek bij de hand houden. Wel heeft dit "grote" gevolgen wat mijn dieet betreft. De beroemde of misschien wel de beruchte maaltijd 'kidchedie" moet ik hierdoor 2 x per dag 14 dagen lang, tijdens de lunch en het diner eten. Niet al te grappig, Karin was er al met 1 maaltijd klaar mee haha. Alleen mijn ontbijtje is nu nog speciaal. Ik eet het echter allemaal stoer op en met toegevoegde gekookte groente overleef je dit ook wel hoor. Afvallen wil ik niet, helemaal niet omdat Erik over 9 dagen al komt, en ik wil dan natuurlijk een beetje fit en goed te pas zijn. Toch? Zo is het.

Morgenvroeg om 8.00 uur vertrek ik naar het laboratorium. Ze gaan daar een echo maken, ik verwacht van de gehele boven en onderbuik dus ook meteen de darm goed bekijken (moest nuchter zijn). Een lotgenoot, hij verblijft hier ook voor lange tijd en heeft uitgezaaide longkanker, gaat ook mee voor een CT scan. Op zijn vorige scan was er geen uitzaaiing meer te zien, alleen nog kanker in zijn long. Hij boekt resultaat, en dat willen we na morgen natuurlijk ook weer graag zien. Op onze uitslagen hoeven we niet lang te wachten zoals in Nederland.

Dus lieve lezers, we hopen er weer het beste van, dat geeft vertrouwen en moed.

Bij dezen houd ik het hier weer voor gezien, de muggen komen, en het gaat weer onweren dus dat betekent dat het internet eraf gaat.

Tot gauw lieve allemaal.

Inge

1. Karin:
    13 mei 2018
    Lief zusje, ik vind het super dat je die kidchedie zo makkelijk eet. Zeer smaakloos maar voedzaam. Echt heel stoer hoor !!!😝 we duimen morgen voor je 💋.
  2. Anita ten hoeve:
    13 mei 2018
    Wij duimen morgen voor jou😗💥
  3. Sinette Bos:
    13 mei 2018
    Mooi verhaal weer. Succes morgen en natuurlijk met de behandelingen. Fijn dat Erik over 9 dagen komt
  4. Johan en hermien:
    13 mei 2018
    lief dapper meisje laten de kaars heeeeel lang branden komt vast goed succes morgen xxxxx
  5. Hélène Wolven:
    13 mei 2018
    Succes en sterkte lieve Inge. We zijn elkaar een beetje uit het oog verloren maar ik denk aan je hoor! Ben altijd weer benieuwd naar je verhalen, wat ben je toch een sterke vrouw! Alle liefs en sterkte, ook voor al je dierbaren.
  6. Jolanda cas en Herman en mama scheve:
    Fingers cross!! 😘🤞🙏
  7. Melanie:
    13 mei 2018
    Heel veel succes morgen!!
    😇
  8. Gerry:
    13 mei 2018
    Lieve Inge, je vertelt alles wat je meemaakt en moet doorstaan met veel positiviteit. Superknap van je en wat laat jij een kracht zien! Het worden spannende dagen! Van harte hoop ik dat je goede berichten mag ontvangen! We gaan voor je duimen!! Heel veel sterkte en succes!!
    Veel liefs, Harry en Gerry 💋👋🏻💕💋💕👋🏻
  9. Harriette:
    13 mei 2018
    Dikke knuffel we duimen voor je 😘liefs harriette
  10. Munster:
    Ouders
  11. Brenda Schalken:
    13 mei 2018
    Inge,...ook jij kunt leuk schrijven, goed te volgen in ieder geval Ik wens je enorm veel succes met je onderzoeken en duim dat het positief zal zijn 😘 groetjes vanuit een nat Amersfoort ☔️
  12. Annette:
    Inge veel succes morgen. Ook ik duim voor je . Groetjes annette
  13. Truus:
    13 mei 2018
    Hoi Inge, ik vind het zo fijn voor je dat Erik komt, ga fijn van elkaar genieten!!
    Morgen sterkte met de onderzoeken en dat de uitslag goed zal zijn! Jij schrijft inderdaad ook geweldig, duidelijk voor je volgers!
    Slaap lekker straks en lieve groetjes ook van Harrie 🍀🍀🍀
  16. Audrey Caro:
    Heel veel succes !! 🍀🍀
  17. Thea Slot:
    Hoi Inge,
    Weer interessant om te lezen, nog even volhouden dan is Erik fijn bij jou.😍.
    Succes met de onderzoeken, en hopen op een mooie uitslag.🙏🏻🙏🏻.

Sterkte met alles 🍀🍀🍀

Liefs Thea.
  18. Henriette, Nick en Myrthe:
    14 mei 2018
    Inge veel succes bij het onderzoek, we duimen voor een goede uitslag!
  19. Sieta Carsouw:
    Sterkte Inge! Veel geluk!🍀🍀🍀
  20. Maudy:
    14 mei 2018
    Heej Inge, fijn om weer van je te horen. Succes met de onderzoeken.
  21. Yolande:
    17 mei 2018
    Hoi Inge ,nog heel even en je kunt je man weer in je armen sluiten.Wat zal dat een emotioneel moment voor jullie beiden zijn.De uitslag moet je nu al hebben ,hoop ik.Ook ik leef mee met jullie.Veel kracht en liefde xx Yolande